Întrebări frecvente despre monitorizare și intervenție rapidă:
Raspuns: Da, in baza unei solicitari puteti primi extras cu toate operatiunile facute de la sistemul dumneavoastra.
Intrebare: Cat dureaza transmiterea semnalului de alarma pe linie telefonica sau pe GPRS?
Raspuns: Transmiterea informatiilor de la sistem la dispecerat dureaza 40 secunde pe linie telefonica iar pe sistemul GPRS 2 secunde.
Intrebare: Ce se intampla cand cade tensiunea in tot orasul?
Raspuns: Nu se intampla nimic, dispeceratul are autonomie energetica.
Intrebare: Pot obtine informatii direct de la Dispecer?
Raspuns: Fiecare abonat are o parola care ii da posibilitatea de a primi informatii despre propriul sistem;
Intrebare: Daca nu armez sistemul, Dispecerul poate sa ma anute?
Raspuns: Daca se stabileste o anumita ora cand sistemul trebuie sa fie armat, Dispecerul poate anunta abonatul cand se depaseste aceasta ora si sistemul nu este armat.
Intrebare: Daca se produce un furt cine plateste pagubele?
Raspuns: Conform politei de raspundere civila dupa 4-8 minute de la alarmarea sistemului intra in functiune despagubirea pentru pagubele produse.
Intrebare: Ce varianta de monitorizare este cea mai sigura?
Raspuns: Pentru rapiditatea transmiterii informatiei GPRS iar pentru dublarea ei linia telefonica;
Intrebare: Ce fel de date sosesc in dispecerat de la sistemul meu de alarma?
Raspuns:Informatiile primite se refera la armare si dezarmare, probleme tehnice ale sistemului, probleme la comunicare si bineinteles alarmele.
Intrebare: Unde sunt arhivate datele primite si pe ce perioada?
Raspuns:Toate informatiile se arhiveaza atat pe hartie la imprimanta cat si pe hardul unitatii centrale. Arhiva se pastreaza 30 de zile.