Ce înseamnă monitorizarea? Ce monitorizăm de fapt?

În primul rând ne referim la monitorizarea unui sistem de alarmă. Pentru a putea primi semnale de la un astfel de sistem, trebuie să existe instalat sistemul de alarmă și mai trebuie conectat la dispeceratul nostru prin unul sau mai multe moduri de conectare, cum ar fi:

  • conectare printr-un modul GPRS (cea mai utilizată metodă)
    • comunicare cu dispeceratul nostru în mai puțin de 2 secunde
    • transmite toate semnalele din centrala de alarmă
      • alarme
      • armări / dezarmări
      • defecte
      • starea curentă
    • nu afectează sistemele de alarmă deja instalate
  • conectare printr-un modul IP
    • aceleași proprietăți ca modulul GPRS, doar că necesită conectare la internetul din locația beneficiarului și depinde de acesta
  • conectare prin linie telefonica
    • sistemul de alarmă se conectează direct la linia telefonică a beneficiarului
    • comunică cu dispeceratul nostru în 1-3 minute
    • depinde mult de starea liniei telefonice în momentul comunicării

Ce facem după ce primim semnale in dispecerat?

  • Conform procedurilor agreate in prealabil, putem mai întâi suna în locație pentru a verifica alarma sau putem trimite direct un echipaj de intervenție să investigheze cauza alarmelor
  • În cazul în care beneficiarul răspunde, există parole de confirmare pentru a fi siguri că acesta nu este sub amenințare

Costuri?

  • Monitorizarea se face pe baza de abonament lunar
  • Abonamentul include toate alarmele reale, dar si o alarmă falsă (de verificare)
  • Pentru a afla costurile abonamentului, în funcție de zona dumneavoastră, contactați-ne!